Nyheter

Bunkan og Øvreberg. Kullseminar

16.01.2018 09:39
Nå er jeg litt forsinket med å rapportere til nyhetssida mi, men jeg legger det til for at min faglige aktivitet skal være synlig. I slutten av oktober var jeg atter en gang på kullseminar. Kullet vårt avsluttet studiet i Psykiatrisk og psykosomatisk fysioterapi i 2002. Fram til 2017, har vi...

Veiledningsgruppe i Nevroaffektiv Psykoterapi

16.09.2017 10:33
Fredag var det igjen samling i veiledningsgruppen på Karakteranalytisk Institutt hos Anne. Vi gikk gjennom casuistikker og diskuterte hva som var/er klientens neste utviklingstrinn og plassering i de nevroaffektive kompassene. Vi brukte imitasjon som metode for å kjenne klienten i oss selv.

Trauma release exercise. Undervisning hos Hans Holter Solhjell

16.09.2017 10:27
Igår var jeg for første gang til individuell time i TRE hos Solhjell. Jeg finner det stadig interessant å observere kraften i denne metoden og hva det gjør med min vitalitet.  Det er spennende å utforske hva det kan bety for mine klienter å bruke trauma release exercises.

Feldenkrais kurs

30.08.2017 10:56
Feldenkrais kurs starter mandag 25. september kl 17.45 - 19.00.  Se nærmere opplysninger i sidemeny.

Psykomotorisk gruppe

30.08.2017 10:55
Psykomotorisk gruppe starter mandag 25.september kl 16.00 - 17.30.  Se nærmere opplysninger i sidemeny.

Feldenkraiskurs

10.03.2017 11:33
Kort introduksjonskurs i Feldenkraismetoden. Datoer: 27.mars, 3.april, 24.april, 8.mai, 15.mai Tidspunkt: 16.30 - 17.00 Pris: kr 800 Påmelding til raaske@online eller tlf. 90175775      

TRE= stress and trauma release exercise

10.03.2017 11:19
I helga var jeg igjen hos Hans Holter Solhjell i Majorstuehuset og fikk undervisning i TRE. TRE er stress og traume forløsende øvelser i form av skjelving som utløser energien i anspenthet. Denne skjelvingen er endel av vår normalfungering. Ved indre uro forløses da også energien i uroen og en kan...

Fagdag med Bunkan avlyst

10.03.2017 11:18
Pga av at Berit ble utsatt for fall og brudd tidligere i vinter, kommer hun ikke til Hamar i denne omgang. Vi ønsker henne god bedring!

Fagdag med Bunkan

15.02.2017 11:44
Fredag 10. mars kommer Berit Heir Bunkan til i Storhamargata 32b annenetasje. Hun vil undervise oss i psykomotorisk undersøkelse ad modum Braatøy og Bulow-Hansen. Vi blir ei lita gruppe, 6-8 personer.

Søvnskolen

22.01.2017 10:18
Jeg og min kollega Anders Bakke-Lorentzen har invitert inn Hans Holter Solhjell for å holde kurset Søvnskolen. Solhjell driver virksomhet i Majorstuehuset, du kan lese mer om han på oppmerksombevegelse.no. Søvnskolen holdes fredag 31. mars kl 11.00 - 15. 00. Det er et kurs som hjelper deg noen...